tag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post3287845772904468179..comments2024-03-28T11:28:01.876+02:00Comments on Записки на реформиста: Плевнелиев, колко пъти трябваше да повторим лъжата??Радан Къневhttp://www.blogger.com/profile/07505050932178570146noreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post-50219512970798011132011-03-21T20:16:30.049+02:002011-03-21T20:16:30.049+02:00Помислете си само колко елегантно беше отстранен Б...Помислете си само колко елегантно беше отстранен Божидар Йотов!Когато всички очаквахме да бъде отстранен з а корупция , некадърност или принадлежност към ДС! Кои бяха назначени, "най-обикновени пътници",знаете ги няма да ги коментирам те не са виновни. Срамота министър Плевнелиев!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post-15097509561309400032011-03-18T10:02:14.273+02:002011-03-18T10:02:14.273+02:00А точно този мост който е показан на снимката е мн...А точно този мост който е показан на снимката е много добър пример за това как не трябва да се строи...Преди да се стигне до него има редица други мостове, доста по високи и на по опсни места но там магистралата си е с 3 платна и няма ограничени на скоростта. А точно този мост е направен с 2 платна и подари тази причина има ограничение на скоростта до 80 км в час. И ако това е добре свършена работа....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post-87299421535979543242011-03-17T17:41:03.479+02:002011-03-17T17:41:03.479+02:00@Търновец, важното е че са го строли – а аз го пом...@Търновец, важното е че са го строли – а аз го помня, защото 97-98-99 май всяка семдица пътувах до Севлиево и обратноСтойчоhttp://patepis.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post-58720661885690584212011-03-17T16:49:03.638+02:002011-03-17T16:49:03.638+02:00@Стойчо. По времето на ОДС ремонтираха основно по ...@Стойчо. По времето на ОДС ремонтираха основно по ФАР, отсечките Сопот-Врабево и Лясковец-Омуртаг от пътя София - Варна... като ако не се лъжа или в последната година на мандата им, или една година по-късно подхванаха и частта от Омуртаг до Търговище... Пътя и сега е в отлично състояние, дори и след 10 годишна експлоатация.Търновецhttps://www.blogger.com/profile/11796357676585749143noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post-43426297003489882162011-03-17T16:34:40.536+02:002011-03-17T16:34:40.536+02:00O да! Забравихме и надлез "Родопи" ... :...O да! Забравихме и <a href="http://www.mdkbg.com/photo/6.jpg" rel="nofollow">надлез "Родопи"</a> ... :) Kaкто и това, кой точно постигна пробив в преговорите с Румънците за втори мост на Дунав при Видин ;)Търновецhttps://www.blogger.com/profile/11796357676585749143noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post-29476059848812877432011-03-17T16:15:03.238+02:002011-03-17T16:15:03.238+02:00Пак в края на 90-те се довърши и моста при Новотел...Пак в края на 90-те се довърши и моста при Новотела в Пловдив, доста сериозно съоръжение по нашите мащаби.<br /><br />А инвеститор на изпълнените участъци от южната дъга на Околовръстния път е ГУП (или както му е поредното име), ГЕРБ няма пряко отношение.Спас Колевhttp://az-pitam.org/nk/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post-46644093914687857862011-03-17T15:31:48.533+02:002011-03-17T15:31:48.533+02:00А пътя от Ябланица до Търново (или поне до Севлиев...А пътя от Ябланица до Търново (или поне до Севлиево) го рехабилитираха точно 1997-98. Чак сега започва някакво влошаване на настилкатаСтойчоhttp://patepis.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post-60885277461052120042011-03-17T15:30:11.916+02:002011-03-17T15:30:11.916+02:00Хаха, само че не е и Гьобелс :) Анонимен, кажи в к...Хаха, само че не е и Гьобелс :) Анонимен, кажи в кое произведение на Гьобелс си го чел? <br /><br />Иначе си прав :)Стойчоhttp://patepis.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post-974799172079855732011-03-17T15:00:48.378+02:002011-03-17T15:00:48.378+02:00Преди Гьобелс китайците са казали, че ако 1000 път...Преди Гьобелс китайците са казали, че ако 1000 пъти близнеш сол и 1000 пъти повториш, че ти е сладко - накрая наистина ще е така.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post-15561934227049819122011-03-17T14:50:13.996+02:002011-03-17T14:50:13.996+02:00@ Tърновец: Напълно си прав, Лот1 на Тракия можеше...@ Tърновец: Напълно си прав, Лот1 на Тракия можеше да започне през лятото на 2001 и имаше и пари. Но коалицията между партията на жените и движение Възраждане имаше други планове: <br />план А) Да придобием магистрала Тракия<br />план Б) Да придобием крайбрежието<br />план В) Да придобием връх МусалаРадан Къневhttps://www.blogger.com/profile/07505050932178570146noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post-91234350888018153642011-03-17T14:31:12.546+02:002011-03-17T14:31:12.546+02:00Южния Пътен Възел до ВТ си остава най-сложното път...Южния Пътен Възел до ВТ си остава най-сложното пътно съоръжение на територията на страната, колкото и да се пъчат от ГЕРБ с Даскалово :) Не го казвам от някакъв местен патриотизъм, а защото е обетивната истина... Освен всичките естакади и мостови съоръжения, тогава беше рехабилитиран и дъговият мост над Янтра по пътя София - Варна. И най-важното, вече повече от 11 години качеството не е мръднало, макар и да не знам дали успяха да му издадат акт 16...<br /><br />Иначе правителството на ОДС изгради и друго важно съоръжение - обхода на Килифарево. Също не лек и важен проект, с който се предотврати преминаването през градчето и новините поне веднъж в месеца за поредняи ТИР, който се е забил в някоя къща...<br /><br />Бяха ремонтирани и доста отсечки от първокласната пътна мрежа, с пари по ФАР.<br /><br />Пак правителството на ОДС извърши проектирането и на лот 1 от Тракия; Оризово-СЗ, лот 5; Карнобат - Бургас, като ако не се лъжа дори осигури и финансирането за въпросните отсечки. Също така по тяхно време бе проектирано и трасето на станалата прословута магистрала Люлин... за нея в последствие Дедо Симо само подписа финансовия меморандум, а Съв. Хаместер избра турската фирма изпълнител и направи първата копка с багерче... <br /><br />Изобщо, ако не друго, то поне на проектно ниво по времето на ОДС се е работило на много високи обороти, нещо което не се случи при НДСВ и особено при Гагаузов и дефакто препъна каруцата...Търновецhttps://www.blogger.com/profile/11796357676585749143noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4943879403063493234.post-90661498543072323752011-03-17T13:47:21.097+02:002011-03-17T13:47:21.097+02:00И още нещо - през 2000 г. беше направен и единият ...И още нещо - през 2000 г. беше направен и единият от пътните възли на изхода на Велико Търново за Русе и Хаинбоаз - доста сложно и важно съоръжение, с естакада и прочие екстри, напълно сравнимо с легендарното Даскалово...<br /><br />Към оня момент, с 45 млн. лева е бил най-големият инфраструктурен проект в държавата.Belomorehttps://www.blogger.com/profile/03454482660364379768noreply@blogger.com