Във Facebook е започнала кампания за въвеждане на денонощен транспорт в София.
Богомил Шопов е взел въпроса много присърце и успя да ме запали (всъщност той често успява - има страхотен усет за уж ежедневни, но много важни теми).
Вчера с Богомил бяхме на среща в общината с Петър Москов - общински съветник от ДСБ и член на транспортната комисия (освен това добър приятел). Toй обеща да организира връзка между инициаторите на кампанията и столичната администрация (и ръководството на СКГТ).
Вече (иска ли питане) има и подписка.
Естествено, идеята е добра. И все пак според мен темата за обществения транспорт е по-обхватна и трябва да се разглежда изцяло. В момента положението е меко казано трагично.
Много е важно хората (и особено по-младите) да започнат да гледат на публичния транспорт като на важен елемент от градския живот, а не последно спасение за неудачници.
Нощният транспорт е крачка, но трябва да мислим и за чистотата, и за BUS-лентите, и за шофирането по трамвайните релси.
Иначе ще си останем мръсен град, в който всеки се качва в автомобила си и започва да трови другите, да изнервя себе си и да храни Лукойл...
Богомил Шопов е взел въпроса много присърце и успя да ме запали (всъщност той често успява - има страхотен усет за уж ежедневни, но много важни теми).
Вчера с Богомил бяхме на среща в общината с Петър Москов - общински съветник от ДСБ и член на транспортната комисия (освен това добър приятел). Toй обеща да организира връзка между инициаторите на кампанията и столичната администрация (и ръководството на СКГТ).
Вече (иска ли питане) има и подписка.
Естествено, идеята е добра. И все пак според мен темата за обществения транспорт е по-обхватна и трябва да се разглежда изцяло. В момента положението е меко казано трагично.
Много е важно хората (и особено по-младите) да започнат да гледат на публичния транспорт като на важен елемент от градския живот, а не последно спасение за неудачници.
Нощният транспорт е крачка, но трябва да мислим и за чистотата, и за BUS-лентите, и за шофирането по трамвайните релси.
Иначе ще си останем мръсен град, в който всеки се качва в автомобила си и започва да трови другите, да изнервя себе си и да храни Лукойл...
Транспортната комисия на Столична община оцени експеримента с 94 като успешен и сега тече подготовка на специализирани нощни линии. Сравнителната пасивност на общината ни дава възможност да внесем добре мотивирани предложения и на практика да определим линиите. В момента тече дискусия на този адрес: http://www.facebook.com/group.php?gid=15415133471 Ще се радваме да се включат повече хора!
ОтговорИзтриване