понеделник, 31 март 2008 г.

Tретият глас

По повод постинга ми за ефектите на мутренско-ченгеджийското общение върху бизнеса, с неколцина приятели започнахме инициатива "Третият глас".

Искаме да направим обществена кампания и разследване на механизмите, по които мръсната връзка между властта и мутрите възпрепятства конкуренцията и руши свободния пазар. Надявам се както да изследваме практики от миналото, така и да реагираме незабавно на актуални събития.

Целите ни са доста амбициозни, което ме прави скептик за начинанието - просто съм участвал в твърде много недоносени проекти. Всеки доброжелател ще бъде от полза. Търсете ме на rmkanev@gmail.com, ако имате идеи или желание да помогнете. Особено ценно е съдействието на доброволци - журналисти, социолози, предприемачи.

Засега започваме с един скромен блог.

Всеки доброволец с регистрация в Blogger може да ми се обади, за да го включа като автор в "Третият глас".


2 коментара:

Анонимен каза...

Няма връзка между мутрите и власта.Те са едно цяло.

пакздра каза...

С ЖУРНАЛИСТИТЕ,СОЦИОЛОЗИТЕ И ПРЕДПРИЕМАЧИТЕ-напредваме особено.