петък, 17 декември 2010 г.

Ще напълнят ли басейна?

Чета за повишаването на данъците в "луксозните" райони на София, най-вече тези отвъд околовръстния канал. Накратко - общината събира повече пари за имот в район без канализация и пътна инфраструктура.

Най-много ми хареса обяснението - "Ами ние за това повишаваме данъците, да съберем пари за инфраструктура".

Ами нека да са най-високи данъците за махали без електричество и питейна вода тогава... Там колко има да се прави.

Сетих се за един виц. За лудите, които скачали в празен басейн. И като ги питали не ги ли боли, казали - Да, ама докторът каза, че като се научим да скачаме, ще напълни басейна.

Май всички скачаме в празен басейн, с надеждата, че ако сме много послушни, ГЕРБ ще се научат да управляват София, администрацията на Кирил Йорданов във Варна ще заработи прозрачно, а полицейските акции с нежни имена ще се превърнат в правосъдие.

Например само.

По Коледа ставали чудеса.



1 коментар:

Анонимен каза...

Свобода :)

Просто ме заля от смях. "Спасяването на давещите се в ръцете на самите давещи се!" Въпреки че не съм особено радостна да ми повищат цените и в Долни Лозенец. ЩОто хем знаем колко нищо няма да се промени (със сметоразделното събиране, да не говорим за сметоизвозването), нито виждам да се задават някакви грандиозни "мелиоративни проекти" (в най-общия смисъл на зумата - уф, игра на думи с исп. "сок".... Така че въобще не ми се мисли! ЩОто ако с мислене ставаше, досега да сме цъфнали и вързалли!

Поздрави за позицията!