сряда, 24 септември 2008 г.

25-ти, четвъртък, 10.00 сутринта - Мълчалив протест

Аз, за съжаление, ще бъда на път за Варна.

А ти къде ще бъдеш?

На 25-ти септември в 10.00 сутринта пред сградата на МВР - Мълчалив протест срещу посегателствата върху свободното слово, организиран от колегите на Огнян Стефанов.

Още при Нели Огнянова, Dzver, Комитата, Вени Гюрова, Blue link.

Пука ли ни?

Ако не ни пука, жална ни майка.

Ако не ни пука - значи сме лайна.

Ако не ни пука - ще го отнесем и ние, непукистите. Мутрите само това чакат... безразличието ни е тяхната сила.

9 коментара:

stargate каза...

puka mi i o6te kak mi puka!tova e moqt dom i ne jelaq tezi bezpolezni mraffffki da me prokudqt ot nego!az si xaresvam doma....vij s tezi mrafffki trqbva da se zaemem seriozno!da,edna pti4ka prolet ne pravi no ti stava xubavo kato q vidi6 nali????

Анонимен каза...

На мен не ми пука за Огнян Стефанов.
Нещо ще имаш да ми кажеш ли?

Анонимен каза...

За Пънчо:
If you don't care what happen to me and I don't care for you....

Pink Floyd

Анонимен каза...

za syjalenie promqna 4rez evoliucia ne moje da ima (pone pri nas) :( ili tia 6te trae hiliadi godini :(

Анонимен каза...

1 Говорим за Български журналисти и за България а пишем на Английски.
2 Всички в един глас се хвалим ,че сме дали четмо и писмо на половин Европа а пишем на латиница.
Това ли ни е обичта към България и с това ли ще се запазим като нация.
А колкото до протеста ,за него от много време не спирам да повтарям ,че ПРОТЕСТА Е НАЙ - ХИЛАВАТА ФОРМА НА СЪПРОТИВА

Анонимен каза...

Ако ти пукаше, НЯМАШЕ да си на път за Варна, нали?
Ега ти лицемерието.

Анонимен каза...

Той протестира по пътя, бе! Я стига.

Анонимен каза...

Анонимен, а ти како предлагаш? Гранати? Бомби? Тероризъм? Обвиняваш него в лицемерие, а ти какво направи? Изписа критика срещу писането на латиница.

Радан Кънев каза...

@Пънчо: Не си ме разбрак, очевидно.

@ Анонимен - някой пътувания се отлагат, други - не. И моите пътувания са моя работа.