вторник, 16 февруари 2010 г.

Трактористи

Арестът на "Трактора" надали е само шум в системата или само разчистване на сметки.

По-скоро ми изглежда като добро начало.

Но "разбиването" на една или няколко мафиотско-милиционерски групиe "под прикритие" (помните ли чудесния "The Departed"?) e именно само начало. Не и някакво решение.

Зад трактора ...


... надзъртат трактористи.

И ако с трактора можеш (а можеш ли???) да се справиш с няколко СРС-та и един читав свидетел, с трактористите - само чрез истински реформи.

"Всички прокурори са мои деца, аз съм ги създал..."

... казва един позабравен мъж, който твърдеше, че е "Плод и зеленчук", но май има повече общо с орната техника.

Май е време за промяна, а не за "законодателен комфорт", за който писах преди по-малко от месец.

.

3 коментара:

Иван Христов каза...

Много точно и ясно казано! Но не вярвам нещо да стане докато ББ е на власт, защото той е от същото котило.
Поздрави!

lammoth каза...

ах, детската ми мечта беше да стана тракторист!

Анонимен каза...

Моето стихотворение в 1-ви клас в Деня на буквите пък беше:

С "И" започва думичката "искам"
Искам да съм млада трактористка
в нивите засмяна и в житата....:-))

Само това съм запомнила