сряда, 17 декември 2008 г.

Where everybody knows your name

Неведнъж съм споменавал, че много държа на петъчната бира.

Но не си падам по големи и твърде шумни заведения, пълни с непознати. Обичам да се виждам с приятелите си, да разменим по две думи. И след третата бира да започнем отначало вечния разговор от миналия петък. (който чете блога ми няма да се учуди, че вечният разговор от миналия петък е политически, но това е без значение)...

Напомня ли ви на нещо?


Разбира се, петъчната бира трябва да се пие на едно и също място. Някъде, където знаеш кого ще намериш. Дори няма нужда да използваш мобилния телефон - хората пият бира от преди мобифоните, нали така?

Всъщност просто искам да споделя добрите си впечатления от новото място за петъчна бира и най-безсрамно да го рекламирам.


Road 66 на "Позитано" и "Марко Балабанов" (зад Министерство на земеделието) е добър бар и в него пият добри хора. Готин собственик, готин(а) управител(ка), готини бармани и сносни цени.

Абе ... Cheers!

8 коментара:

albert venn dicey каза...

Петъчното пиене на бира е страшен ритуал.
Имаме и място, и компания.

Радан Кънев каза...

Oххх, ще ми се да е петък, 19 и четвърт. Очевидно :)

Анонимен каза...

Безценно :)

Rosen Hinkov каза...

И от мен по една, от „Бохемия„. Малко късничко вече, ама при мен става. Наздраве.

Анонимен каза...

Не случайно все ти повтарям, че си "от наште"... :)

БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ каза...

Тия места за по бира с приятели са супер. Спомням си, когато бях студент имахме едно такова място. Беше готино, защото по което и време от вечерта да минеш, все има с кого да си кажеш едно наздраве.

Нервната акула каза...

Хубаво е, да, особено ако човек си забрави името :) Все някой ще му го припомни.
Лошо е само когато четвъртъчно се извършват дегустации и в петък на човек му е... мътно.

Анонимен каза...

cipro affect birth control pillsnexium medication pills

[url=http://www.bebo.com/buylevitraonline1]buy levitra online[/url]