петък, 2 ноември 2007 г.

Без думи

Неформалният лидер на ГЕРБ забрани говоренето в партията по адрес на МВР и направи заявка за промени във ведомството след като дойде на власт. В петък Бойко Борисов се разграничи от критиките на бившия директор на контраразузнаването Иван Чобанов, че днешното МВР работи както преди 1989 г. и прекомерно кокетничи с Русия.

Имаме национална стратегия за работата на МВР в програмата на ГЕРБ. Имаме своя програма, знаем какво трябва да се направи, когато дойдем на власт - ще го направим, заяви Борисов. Сега няма да съм аз човекът, нито хората, с които работя, ще са тези, които да критикуват и създават смут в работата на МВР, заяви преизбраният столичен кмет, който е бивш главен секретар на вътрешното министерство. Той припомни и думите си за МВР да говори или добро, или нищо и поиска всички, с които работи, да се съобразяват с това.

Това е цитат от Медиапул. Да не си мислите, че аз нещо говоря. Например - Опазил ме Бойко - по адрес на ... Маджо Вика Румен. Сакън.

Или - Опазил ме Бойко - по адрес на Президента-с-извинение-Гоце Първанов.

Aз си мълча и ... нося сакове.

Божем тоя е новия реформатор на България и аз трябвало да го подкрепям.

Ебаси реформатора, ебаси държавата ...





Няма коментари: